نصب دوربین مداربسته روی موبایل

در صورتی که بیرون از خانه یا محل کار خود بخواهید تصاویر دوربین‌های مداربسته را تماشا کنید، نیاز به انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل دارید. با انتقال تصویر روی موبایل، به راحتی و در هر زمانی که بخواهید می‌توانید به تماشای فوری فیلم‌های دوربین خود بپردازید. در این مقاله نحوه نصب دوربین مداربسته روی موبایل یا انتقال تصویر روی موبایل را به شما آموزش می‌دهیم. پیش نیاز انتقال تصویر دوربین مداربسته پیش از شروع انجام تنظیمات انتقال تصویر توجه به چند نکته ابتدایی الزامیست. اصولاً انتقال تصویر به بیرون از شبکه اصلی بدون اینترنت امکان پذیر نیست. نوع سیستم دوربین مداربسته ای که استفاده کردید در روش انجام انتقال تصویر می تواند تأثیر گذار باشد. در روش IP Static و روش DDNS شما نیازمند خرید سرویس مورد نظر از شرکت‌های دیگر به صورت اشتراک‌های مدت‌دار هستید. انتقال تصویر دوربین مداربسته از نظر نوع سیستم پیاده‌سازی به دو بخش کلی تقسیم بندی می‌شود: 1- دوربین‌های مداربسته دارای DVR یا NVR در این حالت از 3 روش برای انتقال تصویر استفاده می‌شود: استفاده از سرویس‌های P2P استفاده از IP Static استفاده از سرویس‌های DDNS 2- دوربین‌های مداربسته مستقل و بدون DVR یا NVR در این روش شرکت‌های سازنده این نوع دوربین‌ها معمولاً سرویس‌های اختصاصی را ارائه می‌دهند که از طریق آن می‌توانید عملیات انتقال تصویر را انجام دهید. این شرکت‌ها با ارئه اپلیکیشن‌های مخصوص، تحت پلتفرم‌های مختلف مانند اندروید، آیفون ، ویندوز و …، این امکان را فراهم می‌کنند که شما بتوانید تصاویر دوربین‌ها را بدون پیش نیاز و هزینه اضافی فقط از طریق اینترنت مشاهده کنید. مانند دوربین‌های مداربسته برند شیائومی که با استفاده از اَپ Mi Home و اینترنت از هرجایی می‌توانید دوربین‌های خود را ببینید.

تأمین امنیت یکی از ابتدایی‌ترین خواسته‌های انسان است؛ بنابراین، اهمیت به این نیاز ابتدایی و تأمین آن در حفظ آرامش خاطر افراد بسیار مهم و تأثیرگذار است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی وسایلی برای تأمین امنیت حریم خصوصی افراد ساخته شده است که دغدغه‌ی آنها را کاهش می‌دهد و آرامش را برایشان به ارمغان می‌آورد. دزدگیر اماکن یکی از وسایلی است که برای حفظ امنیت اماکنی مانند خانه، مغازه، اداره و ... نسبت به هرگونه فعالیت غیرعادی و غیرقانونی به کار می‌رود. دزدگیر اماکن دارای انواع مختلفی است که کارکردهای متنوعی دارند؛ اما ساختار داخلی آنها معمولاً مشابه است و برای آگاه‌سازی شما از وقوع اتفاقات غیرعادی ساخته شده است.

دزدگیر اماکن، وسیله‌ای امینتی است که در صورت ورود غیرقانونی افراد به یک مکان یا در صورت وقوع اتفاقی غیرعادی در یک مکان فعال می‌شود و شما را آگاه می‌کند. وظیفه‌ی اصلی دزدگیر اماکن اطلاع رسانی به شما در هنگام بر هم خوردن امنیت شماست. نصب دزدگیر اماکن به شما آرامش خاطر می‌دهد و حریم خصوصی شما را از گزند حفظ می‌کند. این دستگاه با عملکرد صحیح موجب کاهش یافتن ضررهای مالی و جانی در هنگام وقوع اتفاقات غیرقانونی و غیرعادی می‌شود. همانطور که از نام این وسیله‌ی امنیتی مشخص است، جلوگیری از ورود غیر قانونی افراد به مکان شما از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف دستگاه است؛ اما امکان ارتقای وظایف دستگاه با تعبیه‌ی سنسورهای دیگر بر روی دستگاه وجود دارد. سنسورهای تشخیص حرارت و آتش از رایج‌ترین سنسورهایی است که بر روی انواع دزدگیر اماکن تعبیه می‌شود و به‌هنگام وقوع اتفاقات غیرعادی شما را آگاه می‌کند.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: